Tidig morgon

Sitter här vid mina föräldrars dator och gör av med lite tid... nu är gubben på coloskopiundersökning och jag väntar på att han ska ringa och säga att allt är klart. Han får inte köra bil själv efteråt pga att man kan få smärtstillande injektioner.

Jag känner mig rätt så trött idag, är inte alls van att kliva upp så här tidigt på morgonen, väckarklockan ringde redan klockan 07:30, jag som är en morgontrött person...

Imorgon blir det inte heller nån sovmorgon för mig för då ska jag följa min mormor till läkaren... men men det är imorgon det får jag ta då.

Ikväll ska jag på jobbet en snabbis och göra klart nästa schema. Ska bli intressant och se hur allt löser sig, jag har önskat att vara långledig ungefär 3 veckor i juni så jag hoppas att det går igenom. Det är då jag tror att äggplocket blir, vill sen kunna vara ledig några dagar efteråt och ligga med benen i luften :-)

Jag kommer att sova över hos min mormor inatt då jag ändå är i stan och gör schemat och hon bor mitt i smeten så då behöver jag inte kliva upp lika tidigt imorgon och tjänar därför lite tid ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback