I städartaget

Idag vaknade jag med en massa energi, så jag började dagen med att ta bort alla sofföverdrag och tvätta upp allt för hand. Så nu är överdragen ute på strecket och torkar.

Nu funderar jag lite på vad jag ska fortsätta dagen med, men när man väl sätter sig ner så känns det som att all energi bara försvinner...

Ska i alla fall snart gå ut på en promenad med min hund.

Det märks att hösten är på väg hit för det blåser höstvindar.... Min semester börjar vara slut nu, på onsdag blir det min första jobbarnatt, känns lite si och så med det. På ett sätt är det ju skönt att allt återgår till det normala med jobb men samtidigt så blir man lite bortskämd av att vara ledig.


Kommentarer
Postat av: Greta

Ja det blir nog några bilder sen, när allt börjar resas och se ut för något.

2009-08-18 @ 11:03:21
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback