Jobb igen

Så var min semester tyvärr slut, om några timmar börjar jag att jobba min första natt efter 4 härliga semesterveckor. Känns lite si och så med det... men jag har ju mina långledigheter så jag ska väl inte klaga :-)

Idag har jag varit och hälsat på min mamma som var barnvakt till min systerson. Har inte sett han på nästan 2 veckor och snacka om att han hade växt på den tiden... Stora pojken är han ju!

Annars så har jag inte gjort så mycket, idag var det jag som lagade middagen här hemma. Det är inte ofta kan jag erkänna, min man är den som gillar att stå i köket och laga mat. Men hur som helst så gjorde jag köttfärsbiffar idag och de blev riktigt goda.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund innan det är dags att åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för din omtanke, det du skrivit hos mig.



Hoppas det gick bra att börja jobba igen.



Kramar!

2009-08-20 @ 16:57:58
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback