Monterat skåp

Jag har haft en helt underbar dag idag med min systerson, vi har varit och lekt i en lekpark, varit på affärn, åkt buss, varit på sjukhuset med min mormor osv... Så vi har hunnit med en hel massa.
Sjukhusetbesöket gick bra för mormor, det var avklarat på 5 minuter ungefär. Nu får vi vänta ett tag på att få veta vad röntgen visar, hennes läkare på vårdcentralen skulle kalla henne för att berätta resultatet sen.

Efter att jag kom hem så kände jag mig rätt så trött och tänkte att det är lika bra jag hittar på nåt så jag inte somnar så tidigt. Sagt och gjort, jag tog och monterade ihop två köksskåp som jag har köpt från ikea som ska upp i våran tvättstuga. Sedan tog jag ner hyllorna som är i tvättstugan nu.
Så nu väntar jag bara på att nån vänlig själ ska hjälpa oss upp med skåpen, för jag tror nog inte att gubben får upp dem själv och jag är inte till mycket hjälp med sånt tyvärr...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är superskönt. Det låter som ni har haft en mysig dag. Jag har lagt till dig under bloggar jag följer, är det ok? Annars tar jag såklart bort dig!



Kram kram

2009-08-25 @ 20:03:48
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja det verkar lite knepigt. Jag hade helst av allt velat träffa någon doktor där före så att jag kan berätta muntligt om vad jag har för problem. Jag tror tyvärr inte den utländska doktron på vårdcentralen har fått rätsida på vad jag sagt. Han tjatatde på om min magvärk. Men jag har ju aldrig haft ont i magen, jag vet inte vart han hade fått det ifrån?!

Synd att M har tummen mitt i handen ;) annars hade han kunnat hjälpa med skåpen.

2009-08-25 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback