Systerkväll

Igår kväll hade jag och syrran en liten tjejkväll, vi hade då tänkt att vi skulle se Sex in the city filmen men lillgrabben ville inte somna igår kväll så det blev lite tv tittande istället.  
Sen har jag sovit över där och är även där nu.

Idag är jag barnvakt till systersonen eller jag kanske ska skriva busungen ;-) De bor rätt så högt upp i ett hus och då har busfröt kommit på att man kan springa ut på balkongen och kasta ut sakerna sina.. så det gäller att passa han ;-)

Vi ska snart åka iväg med min mormor till sjukhuset, idag är det äntligen dags för hennes röntgen för att se om hon har några förändringar i hjärnan som kan tyda på en demens.


Kommentarer
Postat av: rockygirl

det e mysigt med tjejkvällar! Systrar e bra att ha! =) Hihi då får dom akta sig på trottoaren nedanför sin syster..hihi Hoppas det går bra med din mormor! kram

2009-08-25 @ 12:36:28
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback