Bakis? Nej bara trött!

Igår var vi då på julfest med jobbet och vi hade det skit kul på ren svenska! Kvällen började med julbord, där fuskade jag lite grann, åt både mimosasallad och äppelmos, potatisen hoppade jag över. Sedan var det efterrättsbuffén och där åt jag också både en god mjukpepparkaka (tror jag att det var) och godis. Riktigt smarrigt var det.
Till det tillkommer också det jag drack och det var inte vatten utan jag drack cider, kanske några för mycket till och med om man tänker hur jag mår idag...

Men det är ju bara julfest en gång per år och då får man passa på!

Idag ska jag jobba och det känns väl inte så där jätte kul. Men jag ska försöka att rycka upp mig så att jag orkar. Syrran ringde lite tidigare och ville komma hit och äta. Så vi kommer att ha en mysig hemma kväll här innan jag ska dra vidare till jobbet.

Missade Idol finalen tyvärr igår men jag fick sms direkt tävlingen var avgjord och det var min favorit som vann, Erik.

Här kommer hans vinnarlåt!


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det låter som en härlig julfest! Ha en fortsatt trevlig lördag trots jobb :-)

2009-12-12 @ 17:26:53
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback