Bjöd och vann

Idag är det bara 2 dagar kvar till julafton. Tiden har verkligen gått så fort den senaste veckan.
Känns som att tiden bara springer iväg.

Idag har jag inte några direkta planer utan jag ska nog bara försöka mysa på här hemma och försöka få lite julstämmning.
Lite städning ska jag väl också hinna med, tror att jag tar övervåningen idag och så tar jag nedre våningen imorgon. Kan vara skönt att dela upp det lite grann.

Igår kväll var jag in på www.tradera.com efter att ha blivit rekomenderad av en jobbarkompis att de säljer fina väggord där.
Hittade då två stycken som jag gillade och började buda på det första. Tyvärr vann jag inte det och fortsatte på det andra. Inte heller det vann jag. Då blev jag lite irriterad och hittade ett annat som ingen hade bjudit på, la då ett bud på 1 kr och det vann jag. Så här ser det ut:



Efter att jag hade vunnit det så hittade jag ordet som jag hade velat ha från början och den här gången vann jag det. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med det första ordet jag vann, men det kommer nog alltid till användning nån gång. Det här ska jag sätta upp i hallen (om det ryms):



Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Vilka fina väggord! Jag vill också ha.

2009-12-22 @ 15:04:26
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Greta

Använd kategorin: Namn och Webbadress När du lämnar komentar på en bloggspot.

2009-12-23 @ 23:00:43
URL: http://morgonstund.bloggsida .se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback