Check!

Den här dagen kan jag sammanfatta  som en check dag. Känns som att jag har gått över en lista och stryckit sak efter sak att göra på den listan.

Började dagen med att städa huset, hade inte alls nån ork eller lust igår så nu är det storstädat uppe och nere, check!
Tvätten är tvättad och är nu på tork, check!
Alla julklappar är inslagna och nerpackade, check!
Maten är färdiglagad, check!

Jag skulle nog kunna fortsätta skriva flera saker som är klara men jag tycker det räcker så där.
Hur som helst så är allt klart här hemma! Ingen mer stress nu, förresten tror inte att jag har stressat nåt i år. Utan vi har varit ute så tidigt med allt, vilket känns så skönt.

Ikväll ska vi leka pensionärer och spela bingolotto, tycker att det hör till när det är uppesittarkväll. Det här är ända gången under året som vi spelar och då är det rätt så mysigt.



Kommentarer
Postat av: tess

GOD JUL HJÄRTAT!!! hoppas ni får en underbar jul...kramar i massor <3 <3

2009-12-23 @ 23:05:15
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback