Gott nytt år

Idag firar jag och min man 9 årig förlovningsdag. Snacka om att tiden har gått fort. Kommer än idag ihåg hur det var när vi förlovade oss.
Jag jobbade dag och när jag kom hem hade gubben gjort i ordning massor av goda frukter, dryck osv. Han hade tänt ljus i badrummet och hällt upp vatten i badkaret och det var där vi förlovade oss.




Idag är det 2009 år sista dag. Då är det dags att knyta ihop påsen med allt som har hänt under året. Vårat år har bestått av en massa tråkigheter, nu tänker jag på våra 2 missfall som inträffade under 2009.
Så vi ser fram emot ett mycket bättre år. Vi hoppas på att 2010 ska vara "vårat" år!

Gott nytt år alla härliga bloggisar!



Kommentarer
Postat av: Greta

Så kul, vi firar 10 årig förlovningsdag i dag.



Hoppas 2010 blir mycket bra för er.



Gott nytt år♥

2009-12-31 @ 17:56:08
URL: http://morgonstund.bloggsida .se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback