Julfest

Igår blev det en tur in till stan för att titta på nya mobiltelefoner. Tittade, frågade en massa och sen blev det även att köpa en.
Så nu sitter jag här med en telefon som är avancerad så jag måste nog sätta mig in i hur den fungerar...
Jag for igång musikspelaren men sen får jag inte av den, det är verkligen i-lands problem eller hur?!

Hur som helst så här ser min nya telefon ut, det blev en Sony Ericsson Aino.



Ikväll har vi julfest med jobbet, ska bli riktigt roligt. Ser fram emot att äta lite julbord men vi får se vad jag äter av maten. Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska äta enligt LCHF eller om jag helt enkelt ska fuska. För fuska kommer jag ju ändå att göra då jag ska dricka cider... ärligt talat så lutar det åt att jag fuskar med maten också, jag får vara "duktig" imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: s a b i n a

hej!

som det är just nu så har jag supermycket att göra jag också tyvärr.

men i januari kommer det att lugna ner sig och om du orkar vänta så länge eller om inte sandra hinner hjälpa dig innan dess heller så får du jättegärna påminna mig så hjälper jag dig :)

kram

2009-12-11 @ 22:09:22
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Man får lov o fuska när det e fest :-) Det e ju inte var dag liksom :-)



Hoppas det blev en bra fest o att maten va god!

2009-12-12 @ 00:07:05
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fiiin telefon.



Fuskade du igår;o) Det gjorde du i så fall rätt i tycker jag.



Kram!

2009-12-12 @ 12:07:23
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback