Lucia

Sitter här vid datorn efter att ha sovit hela dagen. Natten gick bara bra, trodde att jag skulle vara tröttare och mer sliten efter julfesten men när jag väl var på jobbet så fick jag extra energi som verkligen behövdes.

Om några timmar ska jag ut och jobba min sista natt, sedan får jag vara ledig i några dagar.

Idag är det lucia och men då jag gick och la mig direkt efter jobbet så missade jag luciatågen som brukar visas på tv. Tycker att det är så mysigt med lucia, det är då man brukar få julstämmning. Satt inatt och nynnade på lusse lella, lusse lella och sen kommer jag till 11 nätter kvar till jul. VA är det bara 11 dagar kvar tänker jag sen lite chockat, har nog inte riktigt hängt med de senaste veckorna. Tycker att tiden bara rinner iväg.
När jag gick i 6:an 1993 tror jag att det var, som ni märker börjar jag bli gammal... Då var i alla fall jag lucia på min skola för hela mellanstadiet.

Undra om jag såg ut ungefär så här då



Bild lånat från www.google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback