Pyssel sugen

Nu har jag precis pallrat mig upp från sängen efter knappt 4 timmars sömn, alldeles för lite, jag vet. Men vad gör man inte när man har en idé i huvudet på pyssel som man bara vill sätta tänderna i på en gång?!
Fick en idé inatt och den har jag ju inte kunnat släppa, så därför ställde jag klockan tidigt för att hoppa in i kläderna för att åka in till stan och försöka hitta sakerna som jag behöver.
Men döm av min förvåning när jag märker att bilen inte är hemma, gah måste gubben jobba över idag av alla dagarna... Har självklart försökt att ringa han men inget svar, så jag hoppas att han kommer snart.

Vad jag ska pyssla nu får ni se då det är färdigt om jag nu får tag i alla sakerna.

Ute är det -12 grader och det känns kallt, har nyss gjort upp en brasa här inne och det är så mysigt!

Jaa medans jag sitter här och skriver så ringer min man och säger att han är på väg hem nu, känns så bra. Så nu ska jag snart åka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback