Pysslat på

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade precis satt på mig ytterkläderna för att bege mig in till stan för att kunna köpa sakerna jag behövde för mitt pyssel.
Då ringde min chef och hade panik, det fanns ingen som kunde jobba. Så jag fick ställa upp. Så igår jobbade jag 4:e natten på raken, hade inte sovit många timmar innan men det gick ändå bra.
Tror ni att jag struntade i att åka in till stan och istället gå och lägga mig, nope inte det. När jag kom hem så blev det en snabb middag och sen sängen.

Så idag efter jag vaknade så har jag pysslat på här hemma. Det blev en adventsljusstake med blockljus, jag är riktigt nöjd med resultatet.



Sen när jag ändå höll på så blev det en vetekudde till mormor i julklapp också, nu tror jag att jag ska sätta mig vid tv:n en stund och bara ta det lugnt.
Kanske jag hittar på nåt nytt pyssel imorgon!


Som ni ser så har jag sytt "kanaler" på vetekudden för att vetet ska hålla sig i de olika facken för jämnare fördelning.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättesöt adventsljusstake. Och smart med vetekudden. Har en vanlig, så det ramlar hela tiden åt sidorna.



Hoppas tomten kommer med ett värmebälte till mig.. :)



Kram

2009-12-04 @ 23:03:20
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback