Stolt moster

Nu sitter jag här vid datorn igen efter att ha sovit bort hela dagen. Nu har jag bara en natt kvar och sen tar jag helg ;-)

Känner mig faktiskt rätt så pigg, helt otroligt faktiskt. När jag har jobbat två nätter så brukar 3:e kännas ganska tung men just nu känns det lugnt.

Jag har inte alls hunnit med att göra nånting idag mer än att laga lite mat och äta den såklart, men det kanske räcker när man har 10 timmars arbete framför sig...

Jo förresten jag har ju glömt att berätta att vi nu har betalat förbokningsavgiften till våran Turkiet resa, så den 2:a maj drar vi! Längtar redan bort från snön, halkan och kylan!

Igår träffade jag min systerson en snabbis och han pratar ju inte så mycket men igår sa han klart och tydligt Sara två gånger, så jag är en mycket stolt moster nu!

Kommentarer
Postat av: Greta

så härligt att åka utomlands, varmt och skönt. =)

2009-12-03 @ 13:23:27
URL: http://morgonstund.bloggsida .se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback