Veckans resultat

Idag är det måndag och då var det dags för mig att ställa mig på vågen igen. Var helt säker på att jag skulle ha gått upp i vikt från förra veckan, men döm till min förvåning när vågen visade -0,4 kg. Jag känner mig nöjd.

Förra veckan hade jag också gått ner 0,4 kg så sammanlagt sen jag började vikttävlingen så har jag gått ner 4,2 kg, det är 5,2 % av min kroppsvikt.

Som jag skrev för nån dag sedan så är ju mitt mål under jul och nyårshelgen att jag inte ska gå upp i vikt utan att jag ska stanna på det jag är nu. Men om jag nu råkar gå ner i vikt så blir jag ju bara bli glad.

Idag vaknade jag av att det snöade för fullt här hemma. Gubben var stressad till jobbet så han hann inte ut och skotta, så jag klädde på mig och gjorde ett ryck på gården. Det har kommit ungefär 2 dm snö inatt, så det är vitt och juligt ute.
Snöskottning är nog bland det tråkigaste man kan göra men det är bra vardagsmotion ;-)

Igår gjorde jag färdigt mormors pannlapp och så här blev resultatet


Kommentarer
Postat av: C

Grattis till viktnedgången! Vilken metod använder du dig av?



Vilken söt pannlapp med missar och tassar på!! Är det inte svårt att göra?



Det kan nog vara så att det finns en mening med att jag inte kan/får sova om natten :) Vilade en stund på tidiga eftermiddagen så nu känner jag mig som en människa igen åtminstone.

2009-12-21 @ 17:54:56
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Lila

Hej!



Vad roligt att se viktbilder på dig! Det är klart vi inte ska gå upp över julen, det fixar vi.



Kramis Lila

2009-12-21 @ 18:58:32
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback