Veckans viktminskning

Den här veckan har jag inte varit så duktig med min kost då jag var på julfest på fredag och på lördag var jag så sugen på lite coca-cola och annat gott. Men hur som helst så var det idag dags för min vägning.

Jag var rädd för att jag skulle ha gått upp i vikt den här veckan men när jag ställde mig på vågen så visade det sig att jag hade gått ner -0,4 kg så jag är nöjd.

Har sett att andra bloggerskor har lagt ut bilder på sig själv i sina gamla favoritjeans och jag kan ju inte var sämre än dem.

Så här kommer en bild på mig när jag har mina favoritjeans som jag kunde ha innan alla ivf försök. De här byxorna satt perfekt för 3,5 år sedan. När jag tittar på bilden så märkts det ju att jag har öka i omfång kring höfterna så jag får inte riktigt upp byxorna helt. Men det här är i alla fall mitt mål, jag vill kunna ha de här jeansen på mig igen och att de ska sitta snyggt.

 

På den här bilden har jag samma jeans på mig och ni ser ju skillnaden. Bilden ser ju lite konstig ut då den är fotad när vi stod och dansade.


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Det är kanon att ha bildbevis, då har man något konkret att kämpa för. Hoppas det går bra! SJälv skulle jag aldrig klara att hålla igen nu under jul och alla dess gottigheter. Kram Emmy

2009-12-14 @ 20:11:29
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Candra

Jag ska precis börja med IVF, väntar på tiden till Sahlgrenska. Vet inte riktigt vad allt handlar om, hur det är, vilka mediciner man ska ta och vilka biverkningar man får. Hur många försök har du gjort?

2009-12-15 @ 08:28:53
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Greta

Känner igen det med att man har ökat i vikt. Jag försöker också bli lite mindre om stussen och midjan, men det går inte så lätt nu i med all go mat.

2009-12-15 @ 16:13:39
URL: http://morgonstund.bloggsida .se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback