Fredag den 13:e...

Idag är det fredag den 13:e februari, den sk otursdagen. Så idag vet jag inte om jag bara ska krypa ner i sängen igen och inte kliva upp förrän imorgon.. hehe
Nä men allvarligt talat så är jag inte så där skrockfull, har alltid haft 13 som mitt turnummer så jag hoppas att det blir en bra dag.

På eftermiddagen ska vi åka och hämta min systerson, sedan ska vi åka iväg och lämna bort våran hund över helgen då hon inte är att lita på när det är barn i närheten tyvärr.
Sen ska vi bara njuta av den lille :-)

Kommentarer
Postat av: Jakita

Hoppas ni får trevligt :-) Men tråkigt att eran vovve inte går bra ihop med barn.

Ha en trevlig helg

Kram Hanna

2009-02-13 @ 17:50:36
URL: http://www.lovelykellie.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback