Göra mellanmål

Igår satt jag och gubben och surrade lite om gullungen, såklart min systerson. Har nog aldrig träffat på nåt barn som han :-)
I alla fall tyckte vi att det skulle vara kul att få låna han en natt så jag kollade med syrran så om det nu inte inträffar nåt annat så får han komma hit på fredag och sova över till på lördag.
Ska bli så mysigt! Man får lite annat att tänka på när man är med han, då tänker man inte lika mycket på sin egen situation...

Idag har jag plockat fram hallon, åkerbär och blåbär från frysen, tänkte passa på att göra några olika mellanmål till lill pojken. Har rätt så mycket frukt i kylen också så idag blir det sånt pyssel att göra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback