Melodifestivalen del 1

Har precis som 3 miljoner andra svenskar precis sett första deltävlingen i melodifestivalen och jag har inte så mycket att säga om det mer än: Har svenska folken tappat hörseln eller vad är detta?!
Jag kan inte fatta hur röstningen kunde gå så fel.

Första gången man har bidragen så får man ju inte nån direkt favorit, men jag kan säga så mycket som den ena som jag trodde skulle gå vidare direkt till final kom på sista plats, Shirley Clamp... gillar verkligen hennes röst, så det var verkligen tråkigt att hon kom sist...

Jag satt och räknade ut hur jag trodde det skulle gå och då hade jag gissat på de här personerna.

Till final:
Shirley Clamp & Nina Söderquick
Till andra chansen:
Scotts & Alcazar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback