Rolig historia

Den här roliga historian fick jag nyss på min mobil från en kompis. Kan inte låta bli att lägga upp den här så att ni får höra den :-)


"Två kvinnor är ute på stan för att shoppa då de plötsligt ser brunettens kille komma ut från en blomsteraffär med hela famnen full av blomster.

Faan säger brunetten, nu är min kille ute och köper blommor till mig, igen!

Gillar du inte blommor? Frågar blondinen

Jodå, svarar brunetten, men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en massa förväntningar efteråt och jag har inte lust att ligga på rygg med bena i vädret hela helgen...

Blondinen blir tyst och fundersam och frågar försiktigt:

Har du ingen vas?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback