Skotta snö...

Igår började det att snöa och det har sedan fortsatt hela natten och fortfarande snöar det...
I vanliga fall har jag ju sån tur att jag slipper skotta då min kära man har det som sitt lilla "intresse"... men nu då han är inlagd så är det bara för mig att klä på mig och ut med snöräven...

Hade jag lyssnat och varit lite mer intresserad så hade jag nog lärt mig våran snöslunga vid det här laget men finns inte intresset så.. nu ångrar jag mig verkligen men men det kan inte alltid gå som man vill och lite motion dör jag väl ändå inte av ;-)



Har städat lite här hemma på morgonen efter snöskottningen. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag har bjudit in mig själv på middag hos mina föräldrar idag. Lika bra att passa på att få lite mat när jag ändå ska iväg till sjukhuset som ligger nära dem.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Har precis hittat till din blogg, och tänkte skriva några rader.

Är själv inne på ruvardag 15 i vår 2:a IVF behandling och ska göra testet på dag 21. En oerhört lång väntan. Förra gången fick jag en blödning dagen innan testdag och sen visade stickan neg.

Jag håller tummarna för att ditt ultraljud ska vara till belåtenhet!

MvH

Sofie

2009-02-24 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback