Varmt

Jag tillbringade kvällen igår i ett garage och såg när två killar höll på att koppla in extraljus i min bil. Snacka om att jag kände att jag var på fel plats. Kunde inte hjälpa till med nåt...

Det är såna saker som gubben gör i vanliga fall men han mådde inte bra igår. Han kollade febern på kvällen och då hade han 39,9 grader så han var helt slut stackarn. Hög feber plus att han spydde... idag mår han i alla fall mycket bättre :-)

När jag kom hem igår kväll så kändes det som att jag klev in i en bastu, kollade på mätaren hur varmt det var... Då hade gubben eldat upp så det var 28,7 grader inne... Det var på nedre våningen, vill inte veta hur varmt det var uppe i sovrummet...
Har svettats hela natten, gubben har legat nedbäddad under täcket och frysit, men det är så när man inte är frisk.

Idag går jag på och börjar jobba igen. Jobbar bara två nätter så det känns skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback