Vilket håll igång...

Vilken dag/kväll/natt/dag det har varit... känner att vi inte är vana vid småbarn... eller vana är vi ju och ni vet att våran högst dröm är att få en egen liten...

Vi har haft det jätte mysigt med min lilla söta älskade systerson, men jag måste säga att jag är slut nu. Känner mig helt färdig...

Vi hämtade han igår vid 13-tiden, vi började dan med att åka och lämna bort våran hund till min mans mormor och morfar, sedan var vi bara hemma och lekte och myste.

När klockan blev 19 så var det läggdags för lillemannen. Han somnade som en stock på en gång.

Vid 02-tiden vaknade vi av att han tjorvade på lite i "sin" säng så då fick han komma över till oss, hur mysigt som helst.
Väl i våran säng så fick vi både sparkar och slag både här och där, för lillemannen rör sig mycket i sömnen ;-)

Klockan 05 så fick jag en kram av en klarvaken pojke som ville kliva upp. Så då var det bara upp och hoppa.

En timme senare så var han lite trött igen så då passade vi på att sova till 7, JIPPI :-)
Sen har det varit fullt ös hela dagen.

Som det känns nu så kommer det att bli en tidig kväll för mig.. nu får ni inte missförstå mig men jag älskar min systerson överallt annat och skulle ha han här så mycket som det bara går men jag behöver nog nån dag där emellan och få vila upp mig :-) Men du syrran, på måndag är vi redo igen för att "låna" han igen... hehe


Kommentarer
Postat av: syster

heheh... tur att ni inte blev helt avskräckta ;) men nu dröjer det nog ett tag innan han lånas ut för :)

2009-02-14 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback