Bakis

Idag mår jag inte alls bra, är riktigt bakis... brukar nästan aldrig bli det... men det blev väl lite väl mycket av det goda igår...
Var ju som sagt var på Björn Rosenström. Hela kvällen var helt perfekt! Vi började med att äta en buffé, sen åkte vi till min jobbarkompis kille, sen blev det att åka till stället där Björn skulle uppträda. Där blev det allsång med han, känns som att jag har sjungit hela natten :-)

Har sökt lite på youtube, så här kommer en liten minikonsert med Björn Rosenström



Idag kommer det inte att hända mycket här hemma, jag kommer bara att ligga och ta det lugnt. Är glad att det regnar här idag för då behöver man inte ha dåligt samvete att man sover/vilar/läser hela dagen :-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Låter som en riktigt trevlig kväll, att dricka vatten innan man går och lägger sig brukar hjälpa så att man inte mår så dåligt dagen efter.

2009-07-26 @ 20:07:51
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback