Grått och tråkigt...

Idag är det grått och trist ute, känns nästan som en höstdag istället för den sommardag det borde vara.... känner mig trött och inte alls i form idag, jag kanske får skylla det på vädret....

Har inte alls gjort nåt idag, legat på spikmattan i 10 minuter, efter det blev jag rätt så trött så då passade jag på att g¨å och vila men när jag precis hade somnat så ringer en telefonförsäljare... så det var den vilan..

Vi ska snart åka iväg och titta på en lägenhet med min farfar och hans blivande sambo. De bor nu i Stockholm i varsin lägenhet men han vill flytta hit upp igen och det vill även hon. Så de letar en lägenhet eller ett hus, men de har rätt så stora krav så vi får se om den här lägenheten duger åt dem. Den är ändå byggd 2006 så det borde inte finnas mycket att klaga på ;-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Har ni haft grått och tråkigt väder? Här har det varit jätttefint och soligt. Hoppas ni har haft en bra dag i allafall.

Kram

2009-07-21 @ 21:01:29
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: rockygirl

Ska oxå ta och köpa en spikmatta, e väldigt bra faktiskt! Brukar du använda den ofta? Blev ingen fiskelycka idag tyvärr..haha jag gillar inte ens det. tycker bara det är kul att kasta spöet..=) Ha en mysig kväll! kram

2009-07-21 @ 22:40:49
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: rockygirl

Ska oxå ta och köpa en spikmatta, e väldigt bra faktiskt! Brukar du använda den ofta? Blev ingen fiskelycka idag tyvärr..haha jag gillar inte ens det. tycker bara det är kul att kasta spöet..=) Ha en mysig kväll! kram

2009-07-21 @ 22:41:10
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback