Kalas

Har precis kommit hem från ett 69 års kalas, det är gubbens mormor som fyller år. Så vi har ätit smörgåstårta och jordgubbsbakelse, riktigt gott. Det blev även att spela en kubbmatch.
Av oss fick hon en korg som vi hade fyllt med lite smått och gott, det blev hjortronlikör, örtsalt, färskpotatis, sallad, en dansbandsskiva och ett klotljus. Det är så svårt att ge presenter till dem som redan har precis allt...

Tog hem en hylla därifrån också som jag hade tänkt att ha i köket, var inte riktigt en sån hylla som jag ville ha men jag tror nog att det kan bli bra i alla fall... Ska försöka ta en bild sen när det är klart, men jag har nåt fel i kameran så jag får inte in bilderna till datorn... vet inte vad som har hänt. Känns lite tråkigt att ha alla bilderna i kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback