En heldag

Igår kom min svägerska hit med hennes kille som är elektriker. Så han kopplade in spotlights i våran altan. Tycker att det blev jätte fint :-) Längtar lite till hösten då det blir mörkt då man verkligen kan njuta av belysningen. Vi har i alla fall insett att 10 spotlights blev för lite, så vi ska beställa fler.

Lite senare på dagen kom även en killkompis förbi så det slutade med att han också stannande kvar, så vi fem hade en riktigt trevlig dag/kväll/natt med grillat, cider, badning i badtunnan och lite kubbspel. Måste bara skryta lite om att jag och svägerskan var oslagbara i kubb :-D

Idag ska jag iväg och jobba, känner mig lite sliten... dricker inte alkohol så ofta så det är väl därför... så det blir snart att hoppa i säng en stund för mig.

Nu har jag bara 5 nätter kvar att jobba innan min semester börjar. Min nedräkning har härmed startat!

Nadja: Tack för dina fina ord! Det känns bra att veta att du finns här... Hoppas vi hinner med en liten dejt när ni kommer hit upp!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det lät som en trevlig kväll! Cider lät ju inte helt fel heller ;) Är jätte sugen på cider! :D

2009-07-05 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback