Målat lite grann

Nu verkar värmen vara på väg tillbaka, jag hoppas att den är här för att stanna. För snart börjar min semester. Har bara två nätter kvar att jobba, OM jag inte får jobba nästa lördag också.. Jag hoppas ju på det för då blir det kvalificerad övertid och då får jag betalt för 20 timmar istället för 10 och dem pengarna hade ju suttit fint :-)

Idag har jag målat två varv på en stolpe, har ett varv kvar att måla, sen ska gubben få gräva ner den och så ska svägerskans kille få koppla ström till den så vi kan ha den till motorvärmaren. Det är så jobbigt att behöva dra en skarvsladd.

Annars så händer det inte mycket här... ska snart sätta mig och läsa lite i min bok innan det är dags att åka och jobba igen.


Kommentarer
Postat av: rockygirl

Ja, man längtar verkligen efter semester!! Jag har en tjänst dagtid på ett äldreboende. 80% sen har jag sökt en natttjänst på 87% i samma hus. Hade varit perfekt om man hade fått den. Ger ju lite mer pengar i fickan =) Ska du göra något speciellt nu under semestern? ha en skön söndag! kram

2009-07-12 @ 08:34:03
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback