Skärgårdstur

Hann tyvärr inte uppdatera här igår då vi kom hem så sent och jag fastnade framför en film istället.

I onsdags kväll kom alltså svägerskan och hennes kille hit. Vi började med att åka ut med våran båt, sen åkte vi badring bakom båten, det var jätte kul :-) Sen tog jag årets första dopp, trodde att det skulle vara så mycket kallare i älven än vad det var. Efter det var det skönt med ett värmande bad i badtunnan :-)

Gårdagen spenderade vi på en skärgårdsbåt. Fast jag är uppvuxen och har bott i den här staden i hela mitt liv så har jag inte varit ut och sett alla vackra öar som vi har. Så vi var ute på båten i 9 timmar. Hur mysigt som helst. Vi gick i land på ön längst bort och där åt vi våran matsäck som vi hade med oss. Såg igår när vi kom hem att jag har brännt mig lite grann om näsan, men det är sånt man får ta...

Här kommer några bilder från våran båtresa, om du klickar på bilderna så blir de större...

       



Kommentarer
Postat av: Greta

Så mysigt med skärgårdstur, vilka härliga bilder. Jag skulle också vilja fara på en sådan tripp nångång.



Aaa ska han spela där. Önskar er en trevlig dag.

2009-07-24 @ 14:23:23
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback