Små regn och bad

Här är inte vädret det bästa, det är kallt ute bara kring 12 grader och det små regnar... Känns nästan som höstväder...
Men jag har bestämt att värmen och sommaren ska komma nästa måndag för då börjar min semester så vi får hoppas att jag har rätt.

Ikväll har mina föräldrar, syrran, hennes sambo och deras lille pojke, eller han är ju inte så liten längre, han har ju hunnit bli ett år och han har börjat att gå... eller kanske man ska säga springa :-)

Vi har i alla fall badat lite i badtunnan, var rätt så mysigt att sitta där i värmen när det är små kallt utanför...

Dem hann inte mer än åka hem så ringde telefonen, då var det en kollega till mig som ville komma och kolla om han kunde hjälpa oss med mopeden som inte fungerade. Så nu har han lagat den också :-)


Carro: Jag använde dill, persilja och basilika. Men man kan ta vad man vill. Tror inte alls att det är nån fara att dricka en cider från affärn. Vissa dricker ju vin och så... låter jobbigt med din antibiotika kur. Hoppas att det snart känns bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback