Snart semester

Nu har jag 10 timmars arbete kvar att göra innan min efterlängtade semester börjar :-) Det är alltså min sista natt ikväll!

Jag har längtat länge efter min semster, det är ju årets höjdpunkt. 4 veckors ledighet att bara göra vad man vill... Jag hoppas att värmen kommer till veckan, känns inte riktigt som sommarväder när det bara är 10-12 grader på natten... vill att det ska vara varmt dygnet runt :-)

Den här semestern har jag inga som helst måsten, varje sommar sen vi köpte det här huset har vi haft så mycket som vi har känt att vi måste göra. Den här sommaren har vi inga såna krav på oss själva.
Det kommer säkert i slutändan sluta med att vi börjar på nåt nytt projekt ute, men just nu känns det inte som det :-)

Kommentarer
Postat av: Greta

Härligt med semester ha det nu skönt.

2009-07-18 @ 18:17:14
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback