30 grader varmt

Igår var jag på 1 års kalas hos min systerson. Han fick en röd bobbycar och en tårtmössa... hmm vet inte riktigt om det heter så, men det är i alla fall en mössa som ser ut som en vanlig gräddtårta med jordgubbar på och så har den ljus... Den tyckte gubben att vi skulle köpa till han, så mössan och bilen fick han av oss. Bilen blev populär på en gång...

Idag är det underbart väder här, 30 grader i skuggan och man orkar knappt vara ute... men det är väl sånt här väder man vill ha på sommaren... Kollade i tidningen och vi har varmast i hela Sverige, tror att vi är på top 3 i hela Europa också :-)

Ska snart prova att gå ut och sätta mig men i skuggan, för jag har bränt mig lite grann på magen, så nu blir det att ta det lugnt i solen... Gubben och en av hans kompisar åker snart iväg upp mot fjällen för att fiska några dagar så jag får hela huset för mig själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback