Jobb dags igen...

Inatt är det dags för mig att jobba igen. Känns faktiskt riktigt skönt, det var jätte längesedan jag jobbade sist. Senaste natten jag gjorde var den 3:e juni... känns hur länge sen som helst. Det är som att jag har haft min semester redan... Skulle ju egentligen ha jobbat midsommar men då blev jag ju inlagd på sjukhuset istället, sen var det meningen att jag skulle jobba förra veckan men jag har haft så ont i magen pga all vätska och missfallet så blev det en sjukvecka istället. Men nu är jag fit for fight igen :-)

Nu jobbar jag bara två veckor och sedan börjar min sommarsemester... Tror att de här två veckorna kommer att gå riktigt fort.

Nu ska jag passa på att gå ut i friska luften en stund till, för imorgon kommer jag ju att sova hela dagen. Man måste ta vara på alla sommardagar, för vem vet hur resten av sommaren kommer att bli...

Idag kommer gubben hem från sin fiskeresa, ska bli kul att se om han har med sig nån fisk hem... jag hoppas ju på nån god öring eller röding men jag ska väl inte hoppas på för mycket...  

Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till på "första" jobbdagen! :-) Blev det nån fiskelycka?

2009-06-29 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback