Skinande solsken

Idag vaknade jag av att solen sken in i sovrummet. Viket härligt uppvaknande :-)
Nu är inte ens klockan tio än och det är redan 26 grader varmt i skuggan. Kanske blir det här årets hittils varmaste dag?!

Jag har inga planer för dagen, har nyss messat till min syrra och kollat om inte hon, killen och lillgrabben ska komma hit och bada och njuta av det underbara vädret. Men jag har inte fått nåt svar än så jag vet inte vad som händer än...

Igår var vi på en kinarestaurang och åt middag, jag åt som vanligt kanske jag ska tillägga biff med lök. Lika gott som vanligt. Gubben provade nåt nytt, wokade räkor och bläkfisk med friterad vanlig fisk i en ostronsås. Han blev jätte nöjd :-)
Sedan gick vi och köpte oss varsin glass på stan, för mig blev det årets premiär med en kulglass. Har ju undvikit att äta och dricka kallt då min akupunktör rekomenderade det. Men nu då det inte gick vägen den här gången heller så har det ju inte hjälpt mig att göra som akupunktören sa så nu ska jag äta glass i sommar!

Kommentarer
Postat av: Greta

Det låter bra, man måste ju unna sig godsaker och må väl, inte bara tänka på vad som är bra och inte bra.

Fast allt har sin tid och det är inte lätt att stoppa det tråkiga i en säck, knyta igen och kasta bort.

Ha en riktigt trevlig varm och solig dag.

Kram vännen.

2009-06-24 @ 11:44:15
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback