Smarrig middag

Idag har vi ätit en super god middag. Det blev rökt harr, våran egna färskpotatis, en kallsås och till det en sallad. Det var gubben som hade gjort middag idag, det är nästan alltid han som lagar mat då jag inte riktigt har det intresset.

Min natt gick bara bra att jobba, kändes lite konstigt att vara på jobbet då det var så längesedan jag var där. Vissa av kollegorna frågade lite väl lite mycket frågor, men jag sa bara att hade haft vätska i buken... då får de tror vad de vill. Orkar inte med allt snack.

Det har varit jätte varmt idag också och därför har jag inte sovit så där jätte bra, då det har varit varmt i sovrummet.. Ska snart iväg och jobba igen. Nu är det 2 nätter kvara, sedan är jag ledig i två dagar... tänk att jag redan efter en natt börjar tänka på min ledighet...

För två dagar sedan gjorde jag ett nytt gravtest för att se om jag hade några hcg hormoner kvar men nu visade testet att jag inte var gravid längre så det känns skönt att hormonerna är borta. Jag undrar bara när jag ska sluta att blöda, nu har jag mest flytningar. Ena dagen så har allt slutat medans det nästa dag börjar om igen... Kroppen blir verkligen konstig efter ett missfall...




Kommentarer
Postat av: Greta

Ja nog längtar man tills att man får vara lite ledig, inte för att vi har någon riktig långsemester , utan vi tar någon vecka här och då när det passar in för jobben.

Ha det bra.

2009-06-30 @ 22:43:17
URL: http://morgonstund.bloggsida.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback