Ett år äldre

Igår var jag och två stycken arbetskompisar ut på krogen. Vi hade en riktigt trevlig kväll, tyvärr så ställde vi om klockan inatt så de stängde en timme tidigare, så klockan 2 fick vi åka hem.

När jag var på krogen och hade skoj så tapetserade gubben och min svärmor i trappen, så nu äntligen är det färdigt och det blev så bra. Är jätte nöjd så tack så mycket igen för att ni hann göra klart det till min födelsedag, det var på håret...
Ljuset blev lite konstigt på bilden men ni ser i alla fall hur den ser ut :-)




Det blev inte så många timmars sömn inatt då jag klev upp redan klockan 10 för att hinna göra färdigt mina tårtor innan mina när och kära kom. Med ite stress hann jag precis klart innan de första kom.

Chokladmarängtårtan var jätte god, men mastig. Så nästa gång jag gör den så kommer jag inte att göra på samma sätt utan högst upp kommer jag bara att ha marängen och hoppa över chokladsockerkakan. Om ni har läsa receptet så förstår ni vad jag menar.

Idag har jag haft huset fullt med folk, jätte roligt. Tack igen alla så mycket för allt som jag fick. Det uppskattas verkligen :-)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grattis i efterskott!



Jättefin tapet!



/Kurreburre

2009-03-30 @ 22:07:16
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Greta

Jamen grattis på dig. Grattis

2009-03-31 @ 14:26:59
URL: http://morgonstund.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback