På stan

Idag har jag och gubben varit ut på stan och lunchat, alltid lika trevligt att göra nåt annat och inte alltid äta lunch hemma.
 
Sitter nu hos syrran som bor mitt i stan och fördriver lite tid innan jag ska iväg på akupukturen.
Syrran har gått och vilat och lillgrabben sover ute på balkongen så det ger mig lite tid att sitta vid datorn. Ska sen gå i lite fler affärer i jakt efter en ny handväska, om man är ute efter nåt i stan så är min syrra den bästa hjälpen, hon har koll på alt i kläd, sko och väskväg :-)

Som jag precis skrev så ska jag på anra akupunkturbehandlingen idag, ska bli kul at se om jag har fått ut nån värme efter att jag har gjort övningen som han lärde ut. Jag har också slutat att dricka kallt, utan allt är rumstemperatur eller värmare.


Igår hittade jag en ny klänning som jag ska ha på mig på lördag. Köpte den på Lindex för 199 kr, som hittat tycker jag. Bilden nedanför visar klänningen.


Jag fick en fråga igår om hur jag hade gjort bokstäverna. De är gjorda av en 12 mm mdf skiva som jag först ritade ut bokstäverna på och sen sågade gubben ut dem med hjälp av en sticksåg.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jättefin klänning! Lycka till med alupunkturen!



Kurreburre

2009-03-26 @ 13:22:07
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback