Tandläkaren...

Imorgon ska jag till tandläkaren, det är bara på en sån här årskontroll men varje år är jag lika nervös när jag ska dit. Inte för att jag har tandläkarskräck eller nåt men är alltid lika rädd att de ska säga att jag har sju hål eller nåt... Har inte ont i tänderna eller nåt så jag hoppas att allt är som det ska.

Idag skiner solen här, funderar starkt på att leta fram några utestolar och sätta på altanen, måste verkligen försöka ta mig ut bakom bodan där de står fint uppradade. Problemet är bara att det är massor av snö där, men det borde ett par skoterskor klara av eller vad tror ni?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Håller med dig i inläggen om det snåla landstinget här i norrland som bara bekostar 1 IVF+1 FET. Vissa dagar håller jag på att bli fullständigt knäpp i huvudet på att dom kan tjäna så mycket pengar på oss, 49.000:- på våran olycka!!! Å i andra stunden är jag superglada att dom finns, men visst är det lite smått för*ävligt att det ska vara så fruktansvärt dyrt.

Hur många behandlingar har ni gjort om jag får undra??

2009-03-16 @ 19:40:22
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback