Underbarn

Jag tänkte ta och berätta hur jag bestämde mig för vad min blogg skulle heta...

Allt började när min syrran väntade sin pojke och jag bestämde mig för att sticka en bebisfilt till han som den snälla mostern jag är :-)

När filten var klar och syrran fick den i julklapp blev jag sugen på att göra fler saker.

Bestämde då att jag skulle göra en filt i fleece med små mönster på. Då tyckte min kära syster att jag skulle "märka" mina saker. Det blev en hel del funderande på vad det skulle stå, men då kom syrran på den smarta idén Underbarn istället för Underbar...
Så på den vägen är det.

Här kommer i alla fall en bild på den stickade filten med fåren på och min märkning.





Kommentarer
Postat av: Cornelia

Oj, vad duktig du e på o sticka! Jättefin filt och namnet e oxå jättefint!

2009-03-30 @ 22:06:34
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback