Badat badtunna :-)

Solen skiner här och jag har nyss klivit upp efter ett skönt bad i våran badtunna. Hur underbart som helst :-)

Snart kommer mina föräldrar och eventuellt min svåger och systerson hit, så då ska vi bada allihopa. Trodde att det skulle vara skönast att bada på vintern då det är riktigt kallt ute, men det var härligt att bada i 40 gradigt vatten då solen skiner :-)

Bilder från min badning kommer inte då jag känner mig som en flodhäst.... magen har börjat att svälla :-)

Idag har jag varit och tagit blodprov så imorgon får jag veta vad mitt värde är på, ni får hålla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller både tummar och tår!!!:o)



KRAM!

2009-05-18 @ 17:01:47
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: Lila

Så härligt med ett 40 gradigt bad. Håller tummarna att värderna är bra. Sitter också här helt totalt uppsvullen. Kan inte äta för blir mätt på minsta lilla och har svårt att andas. Helt otroligt, som när man var gravid en gång i tiden. Jag undrar hur det ser ut inne i mig, ser mig en massa vindruveklasar framför mig...:)



Kramis L

2009-05-18 @ 18:10:28
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback