50 års fest

Sitter här framför datorn en snabbis innan det är dags för oss att åka iväg på svärmors 50 års fest.
Den börjar inte förrän klockan 16, men vi tänkte åka dit lite tidigare och se om de behöver nån hjälp och så tänkte jag passa på att lägga ut alla sånghäften som jag har gjort ;)

Igår var det Idol och det var jag ju bara tvungen att se. Den här gången stod det mellan Mariette och Calle och det var Mariette som åkte ut vilket jag tyckte var helt rätt. Så nu är Tove, Erik och Calle kvar. Jag gillar verkligen Tove, tycker hon har vuxit i programmet, men jag gillar även Erik och Calle, så det är svårt det här. Vem håller du på?

Nu ska jag försöka att göra ett ryck här hemma, hade tänkt att gå en runda med dammsugaren innan det är dags att åka iväg. Känns alltid så tråkigt att komma hem om det är stökigt.

Hoppas att ni alla får en bra dag/kväll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svårt val, alla tre är så duktiga och så olika. Får klura på det lite till:o)

2009-11-28 @ 16:31:38
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Sara

Jag gillar Calle bäst, men hoppas givetvis att han inte vinner eftersom det aldrig händer någonting med vinnaren sen.(Om man bortser från Agnes.) :)

2009-11-29 @ 20:08:25
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback