Final i körslaget

Nu har jag jobbat första natten och det gick bara fint. Nu återstår bara 2 nätter av den här helgen ;-) Jag måste köra lite nedräkning för att sporra mig själv.

Igår ringde min mormor och sa att hon hade varit och köpt färg till hennes hår så idag är det bara att jag sätter mig i bilen och åker förbi henne innan jobbet och fixar hennes hår.
Det är tur att hon bor mitt i stan så att det är nära från henne till mitt jobb, så då kan jag passa på att titta lite på tv när jag väl är där för då missar jag inte lika mycket av programmet som när jag är hemma och måste åka iväg tidigare till jobbet.

Ikväll är det final av körslaget. Det står mellan Team Ola och Team Stefan. Jag höll ju på Team Pontare men tyvärr åkte han ju ut förra veckan. Så nu vet jag inte vem jag håller på.

Vem tror du vinner körslaget i år?



Bild lånad från www.tv4.se/korslaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback