Jobb igen

Idag är det äntligen dags för mig att jobba igen. Känns som att jag har varit hemma hur länge som helst.
Först var jag sjuk min jobbarhelg och sedan har jag haft en veckas ledighet.

Jag började även den här dagen med en promenad med hunden, idag var inte vädret det bästa, det små regnade när vi var ute och det medförde att jag hade en ganska sandig hund när vi kom hem igen, men det får man ta :-)

Ska snart sätta igång och göra lite middag innan det är dags för mig att vila innan nattens arbete. Jag ska även göra en fruktsallad som jag ska ta med och äta på natten. Måste ju försöka hålla mig nyttig nu så att jag vinner tävligen ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj.. och jag som just åt ett skrovmål. imorgon blir det bodypump för att kompensera mitt dåliga leverne.

2009-11-02 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback