Regnet öser ner

Fortfarande är kareokeskivorna borta och nu har jag gett upp. De kommer säkert att komma fram lagomt till vi städar bort julen.
Nu får gubben söka lite grann, men inte för jag tror att han kommer att hitta dem heller för jag tänkte ju att jag skulle gömma så att han inte hittade dem...

Nu har jag bara en natt kvar och det ska bli så skönt att få vara ledig.

Här regnar det nu och det är så himla tråkigt, tror inte att vi får nån vinter i år...


Nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duchen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men visst är snön otroligt sen?! Måste bero på klimatförändringar eller nåt. Tycker det är läskigt.

2009-11-26 @ 14:19:40
Postat av: Lila

Men vad irriterande, såntdär kan reta gallfeber på en...



Kram Lila

2009-11-26 @ 15:46:51
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback