Sjuk lillgrabb

Igår kväll hade jag och syster en tjejkväll med lösviktsgodis och Greys anatomy, kan väl inte bli så mycket bättre än så ;-)
Sen så sov jag ju över där för att lättare kunna vara barnvakt åt busungen idag.

Lillgrabben är inte riktigt helt frisk idag, han har inte samma ork som vanligt och är rätt så gnällig, men det går bra det också.Vi började dagen med att bada badkar, det var nog rätt så roligt för han för han ville inte kliva upp från vattnet...

Sen lagomt till lunch passade vi på att våldgästa mormor, alltså hans mormor där vi fick äta en god lumch. Nu sover busfröt och jag passar på att sitta vid datorn ett tag.


Kommentarer
Postat av: Alice

Vad mysigt det låter! Önskar jag hade några syskon så jag kunde ha syskonbarn att ta hand om.

2009-11-12 @ 13:09:17
URL: http://alice-ivf.blogspot.com
Postat av: C

Mitt ordinarie jobb e ju inget tungt jobb. Förutom psykiskt. Och arbetar ju redan "bara" 50%. Så tror inte jag kan få HP.

2009-11-12 @ 15:09:38
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Åh Greys Anatomy. Det var ruskigt bra avsnitt igår. Blir bara bättre o bättre. Och sen lösviktsgodis på det, mumma! Hoppas allt är bra. Kram Emmy

2009-11-12 @ 21:00:23
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback