Små förvirrad

Snacka om att jag har börja att bli förvirrad... För kanske en månad sedan så ville min svärmor kolla om de kunde koppla upp våran kareokemaskin till deras dvd så att det fungerade som de skulle.

Så jag skickade med en kareokeskiva och resten "gömde" jag undan här hemma. Jag tyckte inte att nån skulle ha chans att hinna tjuvträna på låtarna innan festen.

På lördag har svärmor sin 50 års fest och skivorna är borta, jag har alltså gömt undan de för bra så att jag inte ens hittar dom själv.

Jag har letat och letat men ingen stans finns de. Jag har som två bilder i huvudet, jag kan ha lindat in dem i sängkläder/handdukar eller så har jag satt dem i en kartong men fortfarande är de borta. Så jag borde väl ta mig i kragen och leta ytterligare en gång.
Nästa gång så ska jag nog inte gömma sakerna så bra...

Ikväll är det dags för jobb igen, känns som att jag bara jobbar och jobbar. Nu har jag bara varit ledig i 3 nätter och det känns i kroppen. Jag skulle behöva en lite längre ledighet så att jag hinner få tillbaka lite energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback