Tv kväll

Nu har jag precis gått ett varv här hemma med dammsugaren, så nu ser det fint ut i si så där 1 timme och sen ser det ut som det gjorde innan dammsugningen, men men sånt är livet när man har husdjur....

Idag kommer syrran och hennes familj hit på middag, det ska bli riktigt trevligt. Igår mailade hon över en massa bilder på busungen som de hade tagit hos fotografen. Han var ju så klart skit snygg på alla bilderna som han alltid är. Han är en riktig linsluns ;-)

Ikväll är det Greys anatomy så det blir att sitta framför tv:n även denna kväll. Tisdagar och onsdagar är det absolut bästa tv dagarna på hela veckan. Tisdag är ju Desperate Housewife och även denna serie är helig för mig.


Kommentarer
Postat av: C

Åh nej, missade Desperate igår :(

2009-11-04 @ 13:49:18
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Greta

Jo nog får man allt motionera dammsugaren om man har djur, det är säkert, men värt det varenda sekund.

2009-11-05 @ 11:51:49
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: C

Jo visserligen men dom har ju höjt kompetenskravet pga finanskrisen och tagit bort all övertalighet så dom går efter anställningsår och utbildning nu. Jag har ju ingen utbildning så det är bara inom PA dom kan omplacera mig. Dom med utbildning får slåss om lediga platser inom äldreomsorg osv ifall ingen placering finns inom PA. Det är en av anledningarna till varför jag ska försöka utbilda mig under föräldraledigheten.

2009-11-05 @ 19:48:42
URL: http://densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback