Barnvakt till ett busfrö

Just nu ligger systersonen och sover middag och jag passar på att sitta vid datorn och fixa lite med en grej tills min pappa fyller år, han blir nämligen 50 om lite mer än 2 veckor. Så det finns lite grann som ska hinnas göras innan dess...

Det är den här veckan som jag ska vara barnvakt och jag kan säga så mycket som att jag kommer nog att vara rätt så trött när veckan är slut för lillgrabben som har hunnit bli 15,5 månad är full med bus... :-)

Gubben var och fiskade på en fiskeodling igår och kom hem med en öring på lite mer än 5 kg, så nu har vi lax i frysen :-)


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Oh ja, du kommer nog vara skapligt trött i slutet av veckann ;) Men samtidigt mysigt och vara barnvakt ju!



Svar; Nej jag är inte provrörsbarn. Mamma fick ta emot annat blod under en period (eftersom hennes och pappas blod var för lika, och det var detta som stötte bort fostret tydligen). Så när hon väl gjorde blodtransplantationerna så kunde hon bli gravid, inte alltid lyckat, men hon har fått mig och mina två syskon.



Har ni fått några besked om varför du inte kan bli gravid eller går ni i ovisshet? Kram kram!

2009-10-12 @ 21:44:45
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Sara

Japp, positiva tankar nu! ;)



Ha så mysigt med busfröet!

Kram

2009-10-13 @ 10:01:33
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback