Dålig sömn

Den här natten har jag sovit som en kratta. Gubben har legat och frusit så att hela sängen har skakat, jag överdriver inte. Tror inte att jag somnade förrän efter 3 nån gång.
Han mår fortfarande lika dåligt, febern går inte ner fast han tar febernedsättande.
Jag hoppas verkligen att jag klarar mig undan den här sjukdomen, ringde til chefen idag och kollade om hon hade hört nåt när vi ska få vaccinet, men det var visst fördröjt så hon trodde nästa vecka...


Den här dagen började jag med att gå ut på en skogs-/strandpromenad med hunden. Var riktigt skönt att börja dagen så.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh det verkar som en härlig promenad med lite frost under fötterna som biter i kinderna!

Jobbigt för din gubbe med influensan, hoppas han kryar på sig och att du inte blir smittad!

Kram

2009-10-21 @ 12:40:32
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com
Postat av: Sara

Gud vilken söt vovvsing!!



Vi har tänkt köpa biljetter till Ugglas Revy inklusive middag som kommer vara i Göteborg efter nyår. Det är så himla svårt att köpa till dom eftersom dom redan har allt så vi sa att en upplevelse blir lite roligare.. Men presentkort funkar ju alltid, även om det är lite trist att ge.(Men inte att få.)



Kram

2009-10-22 @ 07:48:09
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilken urgullig voffsing ni har! Håller tummarna för att du slipper bli sjuk!

2009-10-22 @ 23:11:59
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback