Det börjar finnas hopp

Hallå alla glada bloggläsare!

Idag kan jag säga att det börjar finnas hopp om liv här hemma. Idag har jag BARA 38 grader i feber så den är nog på väg bort, att jag då har blivit jätte snorig spelar ju mindre roll för allt måste ju ut eller hur?!
Inatt har jag fått sova som en stock nästan hela natten, känns riktigt skönt.
Kroppen behövde verkligen det.

Även gubben har börjat att må bättre. Idag gjorde vi det man inte ska göra, vi tog nämligen bilen in till stan och hyrde oss 3 filmer, kanske inte det smartaste att göra när man är sjuk, men det är inte så där jätte kul att bara ligga i sängen/soffan. Så vi passade att åka tidigt på morgonen när det knappt var några andra kunder där.

Vi har nyss sett första filmen, det var Benjamin Buttons otroliga liv och den kan jag varmt rekomendera er att se. Den var jätte bra!

Här kommer en bild på våran katthane, det här är hans nya favorit sovplats. Klart att man ska ligga på garderoben där man har full kontroll på allt och alla ;-)


Kommentarer
Postat av: C

Söööt kisse! :) Så där ligger Giz uppe på bokhyllan. Såfort man rör sig eller prasslar med något så spänner han ögonen i en. Kan rekommendera Yes Man med Jim carrey om ni ska film hyra fler gånger.

2009-10-24 @ 15:38:06
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Välkomna tillbaka till livet:o) Härligt att höra att det är på bättringsvägen.



Hihi, två sjuklingar som åker och hyr film, det var väl bra:o)



Filmen ni såg är suveränt bra!!



Fortsätt krya på er.



Kram!

2009-10-25 @ 11:06:32
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Usch, har du oxå blivit sjuk nu. Stackars dig! Jag har oxå sett Benjamin Button filmen, håller med, den va jättehärlig!



Krya på dig o pussa den söta kisemisen!

2009-10-26 @ 09:25:12
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback